تولید انواع یخدان های مسافرتی پلاستیکی | سایزهای یخدان پلاستیکی

یخدان های مسافرتی یکی از محصولات بسیار پرفروش ایرامی است که در حال حاضر با قیمتی بسیار عالی در اختیار شما عزیزان توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست قرار گرفته است. این دسته از یخدانها می توانند قیمتی بسیار مناسب را برای خود به همراه داشته و از سویی دیگر به عنوان محصولی معرفی شوند ک این زمینه را برای شما ایجاد می کنند که در سفر به حمل مواد غذایی و غیره بپردازید. در این مطلب همراه ما باشید تا به تمامی اطلاعات پیرامون این موضوع بپردازیم.

سایزهای یخدان های مسافرتی پلاستیکی

 

سایزهای یخدان های مسافرتی پلاستیکی

یخدانهای مسافرتی در انواع و اقسام سایزهای مختلف تولید و روانه بازار می شوند. این دسته از یخدانها این زمینه را برای شما ایجاد می کنند تا شما بتوانید با قیمتی بسیار مناسب این محصول را برای خود به همراه داشته باشید. کیفیت و همچنین مزایایی که این محصول به همراه دارد باعث شده تا تمامی سایزهای آن با تقاضای بسیاری برای خرید رو به رو شوند.

یخدانهای مسافرتی اهمیت خود را آنجا نشان می دهند که شما دارید به سفری می روید و قصد دارید تا در طول سفر خودتان غذا درست کنید و بنابراین به چیزی نیاز دارید تا بتوانید مواد غذایی تان را سالم نگه دارید در غیر اینصورت می بینید که همه ی مواد غذایی تان خراب و یا فاسد شده است و اینجاست که یخدانهای مسافرتی اهمیت خود را نشان می دهند.

انواع مدل های بزرگ

 

انواع مدل های بزرگ

قبل از هر اقدامی برای سفر باید به فکر وسایل و ابزار کاربردی ای باشید تا بتوانید سفرتان را لذت بخش تر کنید. یکی از کاربردی ترین  و مهم ترین وسایلی که در سفر به آن نیاز دارید، یخدانها هستند که نقش بسیار مهمی در سالم نگه داشتن مواد غذایی و سرد نگه داشتن نوشیدنیهای سرد مثل نوشابه دارند. یخدانهای مسافرتی بزرگ می توانند حجم بسیاری از مواد غذایی را در خود جای داده و این زمینه را برای شما ایجاد کنند که به راحتی به حمل آن بپردازید. فقط باید برخی نکات را به هنگام استفاده از این یخدانها مد نظر خود قرار دهید، مثلا حتما یخدان را شب قبل از سفر، سرد کنید تا بتوانید هنگام قرار دادن نوشیدنیهای گوارا و غذاهایتان در آن، از سرد بودن آن مطمئن شوید. برای این کار می توانید یخدان را در فریزر قرار دهید. اگر فریزر در دسترس نبود بهتر است تا آن را در سردترین قسمت خانه بگذارید.

و یا اینکه در صورتی که در طول سفرتان قصد استفاده از هر نوع گوشتی را دارید، بهتر است تا قبل از قرار دادن در یخدان، آن را منجمد کنید و بعد در یخدان بگذارید. به این صورت مطمئن می شوید که تا زمان استفاده، تازه می ماند و یخ آن کم کم آب می شود. با خری یخدانهای مسافرتی بزرگ از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست می توانید یخدانهای بسیار باکیفیت و عالی را برای خود به همراه داشته باشید.

یخدان مسافرتی بزرگ چرخدار

 

یخدان مسافرتی بزرگ چرخدار

یکی دیگر از یخدانهای بسیار کاربردی که برای تمامی افراد مناسب هستند، یخدان مسافرتی بزرگ چرخدار است. این دسته از یخدانها با چرخی که به همراه خود دارند، حمل را آسان کرده و اجازه می دهند تا مقدار زیادی از مواد غذایی را در آنها جای دهید. به هنگام استفاده از یخدان مسافرتی بزرگ چرخدار نیز می بایست مواردی را مانند بخش قبلی مد نظر خود قرار دهید. به عنوان مثال:

  • پیشنهاد می کنیم به جای استفاده از قالبهای بزگ یخ، از تکه های کوچک استفاده کنید. متاسفانه یخها از آن دسته موادی هسند که زود ذوب می شوند و شما هم نمی توانید کاری در این باره انجام دهید اما در صورتیکه از قالبهای کوچک یخ استفاده کنید، زمان بیشتری برای استفاده از آنها نسبت به قالبهای بزرگ دارید چرا که دیگر نیازی به استفاده از چکش یا هر وسیله ی دیگری برای خرد کردن آنها ندارید (خرد کردن یخ به ذوب شدن سریع تر آن کمک می کند).
  • آب یخدانها را حتما هر روز خالی کنید. اگر سفر طولانی ای در پیش دارید، آب یخدان را هر روز خالی کنید تا از ذوب شدن یخ ها جلوگیری کنید که البته این موضوع در مورد سفرهای طولانی و بیشتر از یک هفته صدق می کند و در صورتیکه بخواهید فقط چند روز به گردش بروید بهتر است این کار را نکنید و از آب آن برای خنک شدن نوشیدنی هایتان مثلا نوشابه ها کمک بگیرید.

صادرات یخدان های مسافرتی ایرانی

 

صادرات یخدان های مسافرتی ایرانی

از آنجایی که محصولات ایرانی یکی از پرفروشترین نوع محصولات موجود در کشورهای اطراف هستند، پس صادرات نیز می تواند تاثیر بسیار عالی در روند فروش محصولات شما قرار دهد. هیراد پلاست در حال حاضر در حوزه صادرات نیز فعالیت داشته و به عنوان شرکتی معرفی می شوند که محصولات باکیفیتی که توسط وی تولید می شوند با قیمتی عالی در کشورهای اطراف به فروش می رسند. اگر شما نیز این نظریه را دارید که محصولاتتان قابلیت قرار گرفتن در بازار جهانی را دارد، می توانید با هیراد پلاست همکاری کنید تا یخدانهای مسافرتی پلاستیکی خود را در بخش صادرات نیز قرار دهید.

خرید یخدان مسافرتی یونولیتی

 

خرید یخدان مسافرتی یونولیتی

برای خرید یخدان مسافرتی یونولیتی کافیست تنها فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست را برای خود انتخاب کنید. برای انجام این کار، می توانید از طریق راه های مختلفی که هیراد پلاست در اختیار شما قرار می دهد، به خرید یخدان مسافرتی یونولیتی پرداخته و سپس آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. با انتخاب هیراد پلاست می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کرده و یخدانهای بسیار با کیفیتی را نیز از آن خود کنید.

فروش انواع یخدان پلاستیکی به صورت عمده

 

فروش انواع یخدان پلاستیکی به صورت عمده

هیراد پلاست این زمینه را برای شما مهیا می کند تا با قیمتی عالی به خرید انواع یخدان پلاستیکی به صورت عمده بپردازید و اگر در این زمینه کسب و کاری دارید، آن را به بهترین نحو پیش ببرید. در حال حاضر فروش انواع یخدان پلاستیکی به صورت عمده با قیمتی فوق العاده انجام خواهد شد.ساکنین تهران می توانند به صورت عمده این محصول را به شکل حضوری خریداری کرده و دیگر افراد نیز می توانند خرید خود را به شکل غیر حضوری انجام دهند. از این ما را تا انتها همراهی کردید، سپاس گزاریم.

فروش انواع یخدان پلاستیکی به صورت عمده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما