خرید و قیمت کلمن دسته دار شیردار جام

برند جام یکی از بهترین برندهای حال حاضر در زمینه تولید انواع کلمن دسته دار است. این دسته از کلمنها از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند طوری که تمامی افراد می توانند به راحتی هر نوشیدنی که مد نظرشان است را به راحتی در آن نگهداری کنند. همین موضوع نیز باعث شده تا فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست با قیمتی عالی اقدام به عرضه انواع کلمنهای دسته دار شیردار تولیدی برند جام کند. در این مطلب ما قصد داریم به تمامی اطلاعات در رابطه با این موضوع بپردازیم. همراه ما باشید.

کلمن دسته دار

 

کلمن پلاستیکی دسته دار

حال می خواهیم شما را با کلمن پلاستیکی دسته دار بیشتر از پیش آشنا کنیم. از نقطه نظر کلمن بودن این محصول, همانند دیگر کلمنهای تولیدی هیراد پلاست می باشد و از همان ویژگیهای خاص و آنها بهره می برد. ولی از نقطه نظر دسته دار بودن این محصول جدید تولیدی هیراد پلاست, دارای ویژگیهای برتری نسبت به دیگر کلمنهای موجود می باشد. طراحی و تعبیه دسته برای این محصول شما را در حمل آسن تر و راحت تر کلمن خو یاری می کند. در واقع مخزن آبی پوشیده شده ازلاستیک فشرده که نوعی عایق حرارتی نیز می باشد و کمک می کند تا نوشیدنی داخل آن دمای خود را به مدت مناسبی حفظ کند.

شما علاوه بر آب, انواع آب میوه و نوشیدنیهای دیگر خود را که می خواهید در کمپینگ و یا پیک نیک خنک بنوشید, می توایند داخل آن نگهداری کنید. در تولید کلمنهای پلاستیکی دسته دار تولیدی شرکت هیراد پلاست از مواد اولیه درجه یک استفاده شده است که کاملا در مقابل نشت کردن نوشیدنی, مقاوم می باشد. ورودی این کلمنها طوری طراحی ده اند که براحتی می توان آن را از آب پر و خالی کرد. همچنین شما می توانید با اضافه کردن یخ به نوشیدنی خود مدت زمان بیشتری آن را خنک نگه دارید. درب این محصول به خوبی بسته می شود که این امکان را برای شما فراهم می کند تا نوشیدنی خنک خود را تازه بنوشید.

کلمن دسته دار

 

کلمن پلاستیکی دسته دار جام

برند جام که هر نفر حداقل یک بار نام و آوازه آن را شنیده است, یکی از پیشرو ترین برند های تولید کلمن پلاستیکی می باشد که این بار با معرفی کلمن پلاستیکی دسته دار آن در خدمت شما هستیم. این برند تمامی محصولات خود را در کمترین قیمت ممکن تولید و برای عرضه در سایت هیراد پلاست, به نمایش گذاشته است که امکان خرید آسان را برای شما همراهان گرامی راحت تر از پیش فراهم کند. علت قیمت پایین تولیدات برند جام علی الخصوص کلمن پلاستیکی دسته دار, تولید داخلی این محصول و همچنین عرضه مستقیم آن می باشد که دیگر خبری از دلالان و واسطه ها نیست.
بخاطر استفاده از دسته در این محصول ما توانسته ایم گنجایش این نوع کلمن را بالا ببریم و این محصول دارای ظرفیت بالا می باشد. از طرفی وجود دسته بسیار کار شما را برای جابجایی این محصول آسان کرده است. درب فیکس شونده این نوع کلمن باعث می شود هنگام جابجایی کلمن نگران نشت و بیرون ریختن نوشیدنی خود نباشید. طراحی دهانه پهن برای انتقال راحت نوشیدنی و حتی یخ به داخل مخزن, از دیگر ویژگیهای این محصول می باشد. طرح و رنگهای فراوان و بسیار شیک که نمای بیرونی این کلمن را شامل می شود.

کلمن دسته دار

 

خرید کلمن دسته دار چرخدار

نوع دیگر انواع کلمن پلاستیکی دسته دار شرکت هیراد پلاست, کلمن دسته دار با چرخ می باشد که فروش خیره کننده ای بعد از عرضه به بازار را در پی خود داشت. در این مدل به دلیل ظرفیت و گنجایش بالا, بر روی چهار چرخ طراحی شده است که به شما کمک می کند به راحتی آن را روی زمین سر داده و جابجا کنید. حال شما کلمن شما علاوه بر دسته دارای چرخ نیز می باشد و امکان حمل آن را در ساده ترین حالت ممکن برای شما فراهم می کند. مشاهده این محصول جدید و همچنین دیدن قیمتهای موجود فقط و فقط از طریق مراجعه به سایت هیراد پلاست امکان پذیر می باشد.

از آنجایی که طراحان ما برای این مدل کلمن چرخ تعبیه کرده اند, راه حلی برای نلغزیدن و تکان نخوردن کلمن هنگام استفاده از آن هنگامیکه میخواهیم ثابت باشد ارائه داده اند که آن طراحی بستی است که بر روی چرخهای کلمن اعمال فشار می کند و به عنوان ترمز برای کلمن به کار می رود. به شما همراهان گرامی این اطمینان را می دهیم که با حتی یک بار مراجعه به سایت هیراد پلاست و دیدن قیمتها و تنوع محصولات و رنگ و طرح آنها مشتری دائم این شرکت دانش بنیان شوید.

کلمن دسته دار

 

قیمت کلمن پلاستیکی دسته دار

شما به عنوان خریدار یک کلمن پلاستیکی دسته دار, باید ابتدا حدود قیمت محصول مورد نظر, در سایز مورد نظر و رنگ خود را بدانید. سپس به بودجه خود برای خرید این محصول توجه کنید. حال با تغیر مقداری از بودجه خود و یا تغیر کمی در سایز و یا مدل خود می توانید به بهترین گزینه موجود مورد نظر دست پیدا کنید. در این راستا شما اول باید سایت فروشگاه معتبری را پیدا کنید که قیمتهای خوبی داشته باشد و در کمترین زمان ممکن محصول را به شما تحویل دهد. هیراد پلاست با تولیدات خود و عرضه آنها به صورت مستقیم به شما عزیزان, گامی نوین در عرصه حمایت از تولید ملی را برداشته است. شما با مراجعه به سایت و یا با تماس با شماره های مندرج در سایت می توانید از قیمت محصول مورد نظر خود اطلاع یابید.

شما با خرید از این سایت علاوه بر صرفه جویی در وقت و زمان خود, می توانید در پرداخت هزینه نیز صرفه جویی کنید و با دوام ترین محصولات را با کمترین قیمت خریداری کنید. در آخر باید گفت اگر شما همانند تولیدی برجام, به تولید محصولات پلاستیکی بالاخص کلمن پلاستیکی با کیفیت عای می پردازید می توانید با تماس با شرکت هیراد پلاست محصولات خود را برای عرضه و فروش داخل سایت هیراد پلاست با بازدید بسیار بالا به عرضه بگذارید. ما اینجا, در هیراد پلاست از اینکه همراه ما هستید بسیار ممنونیم و سعی بر این داریم تا بتوانیم به خوبی محصولاتی با کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

کلمن دسته دار

 

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما