خرید گلدان پلاستیکی چهارگوش

گلدانهای پلاستیکی محصولاتی هستند که افراد می توانند به راحتی نسبت به خرید آنها از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست اقدام کنند. این دسته از گلدانها که در انواع اشکال مختلف تولید می شوند، به عنوان یک بستری عالی برای گیاهان هستند. یکی از انواع این دسته از گلدانها، گلدان پلاستیکی چهارگوش هستند که در این مطلب قصد داریم به تمامی اطلاعات در رابطه با این دسته از گلدانها و همچنین راهنمای خرید آسان و راحت این محصول بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

گلدان پلاستیکی خرید

 

انواع گلدان پلاستیکی چهارگوش

پلاستیک یک ماده انعطاف پذیر است؛ به همین دلیل می توان از آن انواع و اقدام گلدانهای پلاستیکی مختلفی را تولید کرد. حتی یک محصول نیز می تواند انواع مختلفی را برای خود داشته باشد. گلدانهای پلاستیکی چهارگوش که امروزه توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست عرضه شده است دارای انواع مختلفی است که در این بخش به معرفی آنها می پردازیم.

گلدان پلاستیکی چهارگوش به همراه زیر گلدانی

یکی از انواع گلدانهایی که قیمت بسیار مناسبی را نیز با خود به همراه دارند، گلدانهای پلاستیکی چهارگوش به همراه زیر گلدانی هستند که می توانند بستری مناسب برای گیاهان آپارتمانی یا حیاطی شما باشند. این دسته از گلدانها در انواع و اقسام رنگهای مختلف تولید می شوند.

گلدان پلاستیکی مدل چهارگوش پایه دار

دیگر گلدانی که پس از مورد اول فروش بسیاری را به خود اختصاص داده است، گلدان پلاستیکی چهارگوش پایه دار است. این دسته از گلدانها نیز می توانند بستری بسیار مناسب برای نگهداری از انواع مدل گیاهان باشند.

گلدان پلاستیکی چهارگوش دسته دار

این دسته از گلدانها که می توانید در دیوار حیاط یا تراس خود آویز کنید نیز گزینه بسیار مناسبی برای خرید و تزئین مکانهای اشاره شده هستند. وزن کلی این دسته از گلدانها به طور کلی پایین است و به هنگام کاشت گیاهان نیز وزن پایینی را برای خود دارند و همین موضوع باعث می شود تا نصب آنها روی دیوار به راحتی انجام شود.

گلدان پلاستیکی خرید

 

گلدان پلاستیکی چهارگوش بزرگ

گلدانهای پلاستیکی چهارگوش بزرگ یکی از انواع گلدانهای پلاستیکی عرضه شده توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست است که کاربردهای مختلفی دارد. شما می توانید در حیاط، تراس یا خانه خود از این دسته از گلدانهای استفاده کرده و به کاشت گیاهانی در این گلدانها بپردازید که ریشه های عمیقی دارند. استفاده از گلدانهای پلاستیکی چهارگوش بزرگ مزایای بسیاری را با خود به همراه دارند.

این دسته از گلدانها در حال حاضر تقریبا دو سوم بازار گلدانها را پوشش می دهند، هم برای حرفه ای ها و هم برای علاقه مندان و با ترکیبات مصنوعی مختلف (پلی اتیلن، پلی وینیل کلراید، پلی پروپیلن، فایبرگلاس) که به راحتی پردازش می شوند و در اشکال، اندازه های مختلف قابل تولید هستند. مزایای اصلی این دسته از گلدانها استحکام بی نظیرشان است. دوام بسیار بالا، سبکی، قیمت بسیار پایین و تخلخل بدنه ای بسیار کم به عنوان دیگر مزایای این محصول معرفی می شود. تولید کنندگان سعی می‌ کنند تمامی این مزایا را در گلدان پلاستیکی چهارگوش تولیدی خود حفظ کنند و تعداد سوراخهای زهکشی در کف را افزایش دهند که به جای یک سوراخ مانند گلدانهای سفالی کلاسیک، می‌تواند چهار یا پنج سوراخ را داشته باشند. در هر صورت، با توجه به عدم وجود ظرفیت تبخیر آب از سطح پلاستیک، آبیاری باید از نظر کمیت و دفعات کمتر کاهش یابد زیرا خطر رکود آب در بستر وجود دارد.

گلدان پلاستیکی خرید

 

گلدان پلاستیکی چهارگوش مشکی

دیگر گلدان پرفروشی که توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای شما عزیزان ارائه می شود، گلدان پلاستیکی چهارگوش مشکی است. در مقایسه با گلدانهای سرامیکی، گلدانهای پلاستیکی مشکی بسیار سبک هستند. این مزیت کار حمل آنها را راحت تر می کند. آنچه مهم است، قابلیتهای تکنولوژیک مدرن امکان ریخته‌ گری قالبهای پلاستیکی با ضخامتهای کاملا متفاوت را فراهم کرده است. از سویی دیگر پلاستیک یکی از انعطاف پذیرترین مواد در جهان است. گلدانهای پلاستیکی مشکی می توانند شکلها، طرحها و اندازه های کاملا متفاوتی داشته باشند. به بیانی دیگر، ظاهر یک گلدان پلاستیکی با هیچ چیزی محدود نمی شود. شما می توانید به راحتی با هر میزان بودجه ای مه برای خود دارید اقدام به خرید انواع گلدان پلاستیکی مشکی چهارگوش از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست کنید.

بیشتر گلدانهای پلاستیکی مشکی دارای یک سوراخ زهکشی دایره ای بزرگ هستند. از آنها برای تخلیه آب در هنگام آبیاری زیاد و همچنین برای گردش هوا، اکسیژن رسانی به ریشه ها و به طور کلی افزایش توانایی تنفس استفاده می شود. هنگام انتخاب یک گلدان پلاستیکی مشکی چهارگوش، گلفروش مجبور نیست آزادانه یک لایه زهکشی زیر آن قرار دهد، همانطور که در مورد ظروف ساخته شده از مواد دیگر وجود دارد، و اینکار با خود صرفه جویی زیادی در زمان، تلاش و هزینه را به همراه دارد (به ویژه در انتقال منظم گلها).

گلدان پلاستیکی خرید

 

خرید گلدان پلاستیکی

مهم است که چه فروشگاهی را برای خرید گلدانهای پلاستیکی خود انتخاب می کنید. در واقع اگر پنجاه درصد تولیدی گلدانهای پلاستیکی قیمت این محصولات را تعیین کنند، پنجاه درصد دیگر فروشگاه ها هستند که تاثیری مستقیم بر روی تعیین کردن قیمت این محصولات با خود به همراه دارند. پس به هنگام خرید مهم است که ابتدا مشخص کنید که چه فروشگاهی مد نظرتان است.

با شیوع بیماری کرونا، بسیاری از افراد رو به خرید اینترنتی آوردند که باعث شد فروشگاه های اینترنتی رونق بسیاری را با خود به همراه داشته باشند. فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست که سابقه کاری بسیاری در این زمینه داشت به عنوان یک فروشگاه معتبر معرفی شد که تا به امروز این زمینه را برای تمامی افراد به وجود آورده است که بتوانند با هر مقدار بودجه ای که برای خود دارند اقدام به خرید گلدان پلاستیکی کنند.

هیراد پلاست تمامی واسطه ها را در این بین حذف کرده است و توانسته به خوبی محصولات را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهد. می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست گلدانهای پلاستیکی خود را به راحتی با قیمتی مناسب خریداری کرده و به نگهداری از انواع گیاهان مختلف در خانه خود یا محل کارتان بپردازید. از این که تا به امروز هیراد پلاست را برای خرید گلدانهای مورد نیاز خود انتخاب کرده اید بسیار متچکریم.

گلدان پلاستیکی خرید

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما