صندلی پلاستیکی بدون دسته – فروش جدیدترین مدل های صندلی با قیمت کارخانه

صندلی پلاستیکی بدون دسته یکی از محصولات بسیار عالی موجود در فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست است که شما می توانید در هر جایی که فکرش را می کنید، از این صندلی استفاده کنید. صندلی پلاستیکی بدون دسته می تواند هم استفاده خانگی داشته و هم استفاده تجاری؛ از این رو هیراد پلاست در انواع و اقسام رنگ های مختلف این صندلی را تولید کرده است تا هر فرد بتواند با توجه به سلیقه خود، بهترین را در این زمینه انتخاب کند. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات در رابطه با صندلی پلاستیکی بدون دسته و نحوه خرید آن بپردازیم.

آشنایی با صندلی پلاستیکی و انواع آن

 

آشنایی با صندلی پلاستیکی و انواع آن

صندلیهای پلاستیکی موجود در بازار انواع مختلفی را برای خود به همراه دارند که در این بخش قصد داریم آنها را به شما معرفی کرده و تا به هنگام خرید بتوانید بهترین انتخاب را برای خود به همراه داشته باشید.

  • انواع مدل های دسته دار:

این دسته از صندلیهای پلاستیکی، نقطه مقابل صندلیهای بدون دسته هستند. آنها کیفیت بسیار بالایی را برای خود به همراه داشته و هم مناسب کودکان و هم بزرگسالان هستند.

  • انواع مدل های پایه فلزی:

این دسته از مدلها نیز همان طور که از نامشان پیداست، دارای پایه فلزی هستند. در نظر داشته باشید که پایه های فلزی آنها به هیچ عنوان در برابر رطوبت دچار زنگ زدگی نمی شوند.

  • انواع مدل های حصیری:

به جرات می توان گفت که یکی از پرفروشترین نوع صندلیهای موجود در فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست، صندلی پلاستیکی حصیری است که شما عزیزان می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای خود خریداری کنید.

  • انواع مدل های پایه چوبی:

آخرین مدل صندلیهای پلاستیکی در این دسته بندی نیز انواع مدلهای پایه چوبی است. این دسته از مدلها نیز یکی از پرفروشترین صندلیهای پلاستیکی موجود در بازار می باشد که رنگبندی بسیار عالی را برای خود به همراه دارد.

معرفی جدیدترین مدل های این محصول

 

معرفی جدیدترین مدل های این محصول

حال در این بخش قصد داریم شما را با جدیدترین مدل های صندلی پلاستیکی بدون دسته آشنا کنیم. در نظر داشته باشید که صندلیهای موجود در این بخش و بخش قبلی با قیمتی فوق العاده عالی در فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست موجود هستند.

صندلی پلاستیکی بدون دسته پایه آلومینیومی

اگر قصد خرید محصولی را دارید که هم با کیفیت و  زیبا باشد و هم بتوانید آن را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار دهید، صندلی بدون پایه آلومینیومی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد، در ادامه ویژگیها و مشخصات صندلی بدون دسته پایه آلومینیومی کد 801 را به صورت کامل مشاهده می کنید، همراه ما باشید.

ویژگی های صندلی بدون دسته هارمونی با پایه آلومینیومی کد 801

  • بدنه صندلی بدون دسته پایه آلومینیومی  از پلی پروپیلن است؛ این جنس از بدنه محصول موجب افزایش مقاومت در برابر ضربه ، گرما و خط و خش می شود.
  • پایه های  آلومینیومی در صندلی بدون دسته پایه آلومینیومی ،باعث دوام و طول عمر بیشتر این محصول می شود.
  • صندلی بدون دسته پایه آلومینیومی در رنگهای شاد و متنوع به مشتریان عزیز عرضه می شود.
  • در ضمن به دلیل روی هم قرار گرفتن این صندلیها، انبار آنها آسان و کم جا است.
  • صندلی بدون دسته پایه آلومینیومی ضد آب است به همین دلیل به راحتی نظافت و شستشو می شود، همچنین می توانید از این صندلی در هر محیطی حتی فضای باز استفاده کنید.

صندلی پلاستیکی بدون دسته پایه آلومینیومی

 

معرفی صندلی پلاستیکی بدون دسته کد 805

پیش از بررسی ویژگیهای صندلی ناصر پلاستیک مدل 805 که دارای ساختاری پلاستیکی می‌ باشد، بهتر است کمی در رابطه با مزایای استفاده از صندلیهای پلاستیکی به نکات مختلفی اشاره کنیم. صندلیهای پلاستیکی دارای وزن بسیار کم، ظاهر ساده اما جذاب با رنگ‌ بندی فوق‌ العاده متنوع و چشم‌ نواز هستند. ساختار پلاستیکی و پلیمری این نوع صندلی به شما اجازه شستشو و نظافت کامل صندلی را می‌ دهد. صندلیهای پلاستیکی در عین استحکام بالایی که دارند، از حالت ارتجاعی مناسبی برخوردار هستند که این امر موجب افزایش طول عمر مفید محصول خواهد شد. بنابراین، صندلیهای پلاستیکی می‌توانند پاسخگوی استفاده مکرر مشتریهای شما در طول روز باشند و دیرتر دچار فرسودگی و خرابی شوند.

در ادامه به چند ویژگی این صندلی کاربردی اشاره شده است:

  • این محصول دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالاست.
  • پس از ثبت سفارش شما، محصول در بازه زمانی 7 روز کاری ارسال خواهد شد.
  • دارای وزن کم در حدود 1.8 کیلوگرم با استحکام مناسب
  • دارای ابعاد استاندارد و قابل استفاده برای افراد با قد و وزن مختلف
  • این محصول در بسته‌بندی‌های 6 عددی قابل عرضه می‌ باشد.

قیمت انواع مدل های صندلی

قیمت انواع مدل های صندلی

مهم ترین چیزی که هر فرد برای خرید یک محصول از یک فروشگاه می خواهد، این است که بتواند قیمت را مشاهده کند و چیزی که مد نظرش است را برای خود خریداری کند. بررسی قیمتها این اجازه را به افراد می دهد تا با توجه به بودجه ای که برای خود در دسترس دارند، اقدام به خرید صندلی پلاستیکی بدون دسته کنند. شما می توانید از طریق فروشگاه هیراد پلاست نسبت به مشاهده کردن قیمت صندلی پلاستیکی بدون دسته خود اقدام کنید.

کافیست تنها از طریق مرورگر تلفن همراه خود یا مرورگر سیستم کامپیوتری خود نام فروشگاه هیراد پلاست را جستجو کنید و سپس وارد آن شوید. پس از این که قیمت ها را مشاهده کردید، اگر چیزی مد نظرتان بود کافیست تنها ثبت سفارش را انجام دهید تا صندلی پلاستیکی بدون دسته در محل مورد نظر شما ارسال شود. علت ارزان بودن قیمتهای فروشگاه هیراد پلاست نیز به دلیل حذف واسطه ها در این بین و فروش مستقیم آنها است.

فروش صندلی پلاستیکی بدون دسته در تهران و سایر شهرها با قیمت کارخانه

 

فروش صندلی پلاستیکی بدون دسته در تهران و سایر شهرها با قیمت کارخانه

فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست امروزه به عرضه مستقیم این دسته از محصولات می پردازد تا افراد بتوانند با قیمتی بسیار مناسب نسبت به خرید صندلی پلاستیکی اقدام کنند. صندلیهای پلاستیکی عرضه شده توسط هیراد پلاست از بهترین مواد اولیه تهیه می شوند و همچنین طرحهای بی نظیری را برای خود دارند. شما با هر سلیقه ای می توانید از فروشگاه هیراد پلاست نسبت به خرید صندلی پلاستیکی اقدام کنید. شایان ذکر است که اگر در این زمینه به عنوان تولید کننده فعالیت دارید، می توانید برای کسب سود بیشتر و همچنین مشتریان بیشتر از طریق فروشگاه هیراد پلاست نسبت به فروش این محصول اقدام کنید.

فروش صندلی پلاستیکی بدون دسته در تهران و سایر شهرها با قیمت کارخانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما