صندلی پلاستیکی پایه فلزی – خرید بدون واسطه انواع مدل های صندلی با قیمت کارخانه

صندلی پلاستیکی پایه فلزی یکی از محصولات بسیار با کیفیتی است که از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست با قیمتی بسیار عالی در اختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید این صندلی را در انواع طرح و رنگ های متنوع خریداری کرده و در محل مورد نظر خود قرار دهید. از آنجایی که امروزه تولید این دسته از صندلیها به اوج خود رسیده است، ما در این مطلب تصمیم گرفتیم تا به هر آنچه شما می بایست در رابطه با این صندلی و نحوه خرید آن بدانید، بپردازیم. همراه ما باشید.

صندلی پلاستیکی پایه فلزی چه کاربردهایی دارد؟

 

صندلی پلاستیکی پایه فلزی چه کاربردهایی دارد؟

در حال حاضر در بازار انواع مختلفی از صندلیهای پلاستیکی پایه فلزی وجود دارند که عمده آن‌ها صندلیهای بدون دسته تشکیل می‌دهند. این دسته از صندلیها به دلیل ظاهر بسیار منحصر به فردی که دارند می توانند به عنوان بهترین و پرفروش ترین صندلیهای پلاستیکی شناخته شوند. در واقع صندلی یک وسیله متحرک است که باید بادوام باشد و قطعا این موضوع بسیار مهم است، چه صندلی در در مدرسه استفاده شود، چه در اداره و چه حتی در خانه.

افراد این نظر را دارند که صندلیهای چوبی اندازه بسیار بزرگی دارند و وزن آنها نیز بسیار زیاد است. این نظر کاملا درست است و صندلیهای چوبی با چوبهای ضخیم، سنگین و بسیار محکم ساخته شده‌ اند و قطعا نمی توان این دسته از صندلیها را بسیار جا به جا کرد، چه بسا که حتی می تواند خساراتی را نیز به همراه جا به جایی به همراه داشته باشند. اما صندلیهای پلاستیکی پایه فلزی بسیار سبک وزن هستند. حتی یک کودک می تواند صندلی را هر کجا که بخواهد حرکت دهد.

تمامی مدلهای صندلیهای پلاستیکی پایه فلزی وزن بسیار سبکی را برای خود دارند که از این رو می‌توان گفت یکی از دلایل فروش عمده این محصول، جا به جایی و حمل بسیار راحت آن است. به صورت کلی اگر بخواهیم نگاهی به تمامی انواع صندلی‌ پلاستیکی پایه فلزی بی اندازیم، موارد به شرح زیر هستند:

  • صندلیهای پلاستیکی پایه فلزی بدون دسته
  • صندلیهای پلاستیکی پایه فلزی با دسته
  • صندلیهای پلاستیکی پایه فلزی مخصوص کودکان
  • صندلیهای پلاستیکی پایه فلزی فانتزی
  • صندلیهای پلاستیکی پایه فلزی مخصوص کانتر ناهار خوری

انواع صندلی پلاستیکی پایه فلزی در بازار چه مدل هایی هستند؟

 

انواع صندلی پلاستیکی پایه فلزی در بازار چه مدل هایی هستند؟

همان طور که می دانید، در حال حاضر در بازار انواع مختلفی از صندلی پلاستیکی وجود دارد که هر کدام نیز برای فضایی خاص مناسب هستند. صندلیهای پلاستیکی پایه فلزی عمده صندلیهایی هستند که هیراد پلاست انواع آن را برای فروش عرضه می کند. در این قیمت به معرفی انواع این دسته از صندلیها می رویم.

صندلی پلاستیکی پایه فلزی دسته دار

این دسته از صندلیها کاملا برای افراد آشنا هستند. صندلیهای پلاستیکی دسته دار که عمدتا از رنگ سفید یا زرد ساخته شده و طراحی ساده ای را نیز برای خود دارند، یکی از پر فروش ترین نوع صندلیها هستند. شایان ذکر است که می توانید دیگر رنگهای این صندلی را در هیراد پلاست یافت کنید.

صندلی پلاستیکی پایه فلزی بدون دسته

این دسته از صندلیها که معمولا با پایه فلزی عرضه می شوند یکی از بهترین صندلیهایی هستند که افراد می توانند در محیط کار خود از آنها استفاده کنند. صندلیهای پلاستیکی بدون دسته ساده به صورت تک یا متصل به هم به شکل ردیفی عرضه می شوند.

قیمت صندلی

 

قیمت صندلی

امروزه در بازار انواع مختلفی از صندلی پلاستیکی پایه فلزی را مشاهده می کنید که دارای قیمتهای مختلفی هستند. این که شما بتوانید بهترین را برای خود انتخاب کنید، ممکن است کمی گیچ کننده باشد. از سویی دیگر، برخی از فروشگاه ها برای این که صندلی پلاستیکی پایه فلزی خود را به فروش برسانند، با تبلیغات بسیار روی آنها قیمتی کمی گذاشته و همین موضوع باعث گول خوردن مشتریان و خرید آن‌ها می شود.

از این رو انتخاب فروشگاه معتبر برای مشاهده کردن قیمت صندلی پلاستیکی پایه فلزی بسیار مهم است. هیراد پلاست، بهترین و معتبر ترین فروشگاه که به عرضه صندلی پلاستیکی پایه فلزی می پردازد این امکان را به شما می دهد که بتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی که ورود به آن را در اختیار تمامی افراد قرار داده است، به مشاهده قیمت صندلی پلاستیکی پایه فلزی بپردازید. این فروشگاه با حذف واسطه ها و همچنین فروش محصول به صورت مستقیم توانسته قیمت بسیار مناسبی را روی محصولات خود قرار دهد.

معرفی صندلی پلاستیکی پایه فلزی کد 996 ناصر پلاستیک

 

معرفی صندلی پلاستیکی پایه فلزی کد 996 ناصر پلاستیک

صندلی پلاستیکی یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ ترین وسیله‌ های نشستن در محیط‌ های باز و بسته همچون حیاط، پشت‌ بام، باغ، آشپزخانه، بالکون و … است. میز و صندلی پلاستیکی به دلیل تنوع طرح و رنگ می‌تواند برای شما امکانات زیادی را در تغییر دکوراسیون، چه در زمینه‌ی چیدمان و چه در زمینه رنگ فضای موردنظرتان فراهم کند. همچنین سبک بودن این میز و صندلیها امکان جابه جایی راحت آنها را برای شما میسر می‌ نماید.

ویژگی های صندلی فانتزی حصیربافت پایه فلزی ناصر پلاستیک مدل ۹۹۶:

  • رنگ بندی متنوع
  • ابعاد : ۶۰*۴۳
  • ابعاد نشیمن : ۴۴*۴۲
  • طراحی زیبا
  • نسبت به صندلی‌های فلزی و چوبی از نظر اقتصادی  مقرون به صرفه هستند.
  • صندلی‌هایی راحت و شیک که با قیمت پایین و استحکام بالا می‌‌توان تهیه کرد.
  • هنگام جابه جایی امکان صدمه دیدن و یا شکستن آن بسیار پایین است.
  • نسبت به صندلی‌‌های چوبی و فلزی هزینه‌‌ی نگهداری بسیار پایین‌‌تری دارد.
  • ضد آب هستند و در هنگام بارش و یا رطوبت ترک بر نمی‌‌ دارند و یا زنگ نمی‌‌زنند.
  • دارای دوام و طول عمر زیادی باشد.
  • از استحکام بالایی برخوردار باشد.
  • مواد به کار برده شده در آن جز مواد مرغوب و با کیفیت.
  • در برابر فشار و ضربه مقاوم.
  • پایه ی فلزی

معرفی صندلی پلاستیکی پایه فلزی کد 996 ناصر پلاستیک

 

خرید انواع میز صندلی پلاستیکی

همان طور که اشاره کردیم، هیراد پلاست قیمت بسیار مناسبی را روی میز و صندلی پلاستیکی خود قرار داده است. از این رو خرید آن همواره دارای رونق بوده است. خرید میز و صندلی پلاستیکی باعث می شود تا شما بتوانید از این محصول در تمامی فصول استفاده کنید که به نوعی باعث صرفه جویی در هزینه های شما نیز می شود. میز و صندلی چوبی حیاط در فصول گرم، منبع اصلی حشرات بوده و میز و صندلی فلزی حیاط نیز در فصول بارشی با زنگ زدن همراه است.

پس، بهترین روش این است که از طریق هیراد پلاست به ثبت سفارش انواع میز و صندلی پلاستیکی حیاط بپردازید و آنها را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. این محصول همچنین به دلیل وزن بسیار پاینیی که دارد، این امکان را به شما می دهد که بتواند در هر قسمتی از حیاط که مد نظرتان بود، آن را قرار دهید.

خرید انواع میز صندلی پلاستیکی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما