قیمت گلدان های پلاستیکی رنگی گلسرخ + تخفیف ویژه

قیمت گلدان های پلاستیکی که توسط مجموعه هیراد پلاست در حال حاضر ارائه می شوند، آنقدر مناسب هستند که به بسیاری از افراد به دنبال روشی عالی برای خرید آنها می باشند. در حال حاضر گلدانهای پلاستیکی با کیفیت و قیمتی بسیار خوبی در اختیار شما قرار می گیرند تا تمامی افراد بتوانند به راحتی نسبت به خرید آنها اقدام کرده و در محل مورد نظر خود به استفاده از گلدانهای پلاستیکی و نگهداری از گیاهان بپردازند. برند گلسرخ یکی از بهترین برندهای حال حاضر در حوزه عرضه انواع گلدان پلاستیکی است که ما در این مطلب قصد داریم اطلاعات مفیدی را در رابطه با این برند و محصول آن در اختیار شما قرار دهیم.

دلیل محبوبیت گلدان پلاستیکی رنگی

 

دلیل محبوبیت گلدان پلاستیکی رنگی

برای این که بتوانید یک محصول با کیفیتی را خریداری کنید که اصالت کیفیت آن صد در صد مطمئن باشید، مرکز فروش آن بهترین انتخاب است. مرکز فروش گلدان پلاستیکی رنگی امروز هیراد پلاست است که می تواند این دسته از گلدان‌ها را با قیمتی عالی در اختیار شما قرار دهد. حال این مرکز فروش چه مزایایی را برای ما به همراه دارد و وجودش می تواند چه تاثیر مثبتی را روی خرید شما داشته باشد؟

  • اولین تاثیر مثبتی که خرید گلدان پلاستیکی رنگی از هیراد پلاست به همراه دارد، صرفه جویی در هزینه های شما است. شما می توانید با قیمتی بسیار عالی از این مرکز فروش اقدام به خرید گلدان پلاستیکی رنگی کنید و از آنها در هرجایی که مد نظرتان است استفاده کنید.
  • از سویی دیگر، دومین نکته مثبتی که خرید گلدان پلاستیکی رنگی برای شما به همراه دارد این است که شما می توانید یک محصول با کیفیت را داشته باشید که کاشت گیاهان در آن به راحتی انجام می شود و ریشه آنها نیز به هیچ عنوان رطوبت خود را از دست نمی دهد و در این صورت گیاهان می توانند طول عمر بسیار بالایی داشته باشند.
  • افراد همواره فکر می کنند که استفاده از گلدان نمی تواند یک بستر عالی برای گیاهان باشد و وجود آنها تنها برای نگهداری از گیاهان به صورت مقطعی است. اما، باید بگوییم که شما با انتخاب درست گلدان می توانید بستری دائمی برای آن داشته باشید.

انواع مدل های گلدان پلاستیکی گلسرخ

 

انواع مدل های گلدان پلاستیکی گلسرخ

گل و گیاهان خانگی تاثیر بسیاری در ایجاد فضایی نشاط آور و روحیه بخش دارند. زمانی که انسان با دیدن گلها و گیاهان در خانه به آرامش می رسد، ما به هدف خود رسیده ایم. هدف ما در واقع تولید گلدانی متناسب با گیاهان خانگی و تکمیل حس طبیعی دکوراسیون می باشد. طبیعی سازی محیط در زندگی پرتلاطم و آشفته امروز، بهترین راه رسیدن به آرامش فکری است. گلدانهایی باید برای محیط برگزید که بیشترین تناسب با گلهای زیبا و رنگارنگ را دارند. گلدنهای پلاستیکی گلسرخ به این جهت عمومیت بیشتری پیدا کرده اند که دارای طرح های ویژه می باشند. در مرکز تولید گلدان پلاستیکی با تغییر قالب تزریق، به راحتی می توان گلدانهایی متفاوت تولید کرد. گلدانهایی که بیشترین هماهنگی را با دکوراسیون طبیعی منزل و محل کار دارند و واقعا زیبا هستند. یکی دیگر از عوامل مهم در خرید گلدان پلاستیکی توسط مشتری، قیمت ارزان آن می باشد.

به طور کلی گلدان های پلاستیکی گلسرخ در مدل های متنوعی روانه بازار می شوند از جمله:

  • گلدان پلاستیکی چهارگوش
  • گلدان پلاستیکی گرد
  • گلدان پلاستیکی مستطیلی
  • گلدان پلاستیکی دیواری
  • گلدان پلاستیکی پایه دار
  • گلدان پلاستیکی آویز
  • گلدان پلاستیکی دوقلو
  • گلدان پلاستیکی سه قلو
  • گلدان پلاستیکی دو طرفه
  • گلدان پلاستیکی نرده ای
  • گلدان پلاستیکی تراس
  • گلدان پلاستیکی مربع
  • گلدان پلاستیکی نهال

قیمت گلدان های پلاستیکی کوچک رنگی

 

قیمت گلدان های پلاستیکی کوچک رنگی

گلدان پلاستیکی کوچک رنگی که توسط هیراد پلاست عرضه می شود، قیمت بسیار مناسبی را برای خود دارد. دلایل بسیاری در این بین وجود دارد که می توانند روی قیمت نهایی گلدانهای پلاستیکی رنگی تاثیر بگذارند. به عنوان مثال، گلدانی که با زیر گلدانی برای فروش عرضه می شود، قیمتی متفاوت با گلدان بدون زیر گلدانی دارد. اما جدا از تمامی این موارد، این که شما چه فروشگاهی را برای خرید گلدان پلاستیکی خود انتخاب کنید بسیار مهم تر است، زیرا وجود زیر گلدانی یا تنها سایز گلدان تاثیر بسیار کمی روی قیمت نهایی گلدان دارد.

فروشگاهی که شما انتخاب می کنید تاثیر مستقیم و صد در صد روی قیمت گلدان پلاستیکی شما دارد. به دلیل این که گلدانهای پلاستیکی رنگی خود دارای قیمت مناسبی هستند، از این رو بسیاری از فروشگاه ها برای این که سود بیشتری از این محصول کسب کنند، گلدان‌ها را با قیمتی بسیار بالا ارائه می دهد. اما یک فروشگاه معتبر مانند هیراد پلاست، محصول را با قیمت خامی که دارد برای خرید عرضه می کند. شما می توانید با انتخاب هیراد پلاست گلدان پلاستیکی رنگی را با قیمتی بسیار عالی برای خود خریداری کرده و به باغبانی در خانه خود بپردازید.

گلدان پلاستیکی کوچک نرده ای گلسرخ

 

گلدان پلاستیکی کوچک نرده ای گلسرخ

گلدان پلاستیکی آویز نرده ای که روی نرده قرار می گیرد، در برخی موارد دو طرفه بوده و وسط گلدان دارای شیار می باشد، و در برخی موارد نیز یک طرفه بوده و به همراه قاب فلزی که دارد، روی نرده قرار می گیرد. به طور کلی گلدان پلاستیکی نرده ای به همراه آویزهای فلزی که هم سایز بدنه گلدان می باشد، گزینه ای مناسب برای ایجاد یک فضای سبز طبیعی در بیرون ساختمان می باشد و زمانی که از دور به ساختمان نگاه کنیم، زیبایی آن را بهتر درک خواهیم کرد.

گلهایی که در گلدان پلاستیکی نرده ای قرار می گیرد، با توجه به اینکه این گلدان دارای زیرگلدانی چسبیده به ته خود می باشد، باید در مدت زمان مشخصی آب داده شوند. اگر زمانی که خاک گلدان هنوز تا دو بند انگشت خیس می باشد، آبیاری شود، باعث پوسیدگی ریشه گیاه می شود. از این رو باید اجازه دهیم تا آب داده شده به گیاه کاملا جذب سطح خاک شود، و سپس برای آبیاری آن با آبپاش اقدام کرد. گیاهان آپارتمانی که در گلدان پلاستیکی آویز قرار می گیرند و معمولا روی نرده بالکن یا تراس گذاشته می شوند، بیشتر در معرض آفتاب هستند و از این رو باید در مدت زمان های مشخصی به آنها آب اسپری شود تا رطوبت از طریق برگ های گیاه تامین شود.

گلدان پلاستیکی کوچک نرده ای گلسرخ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما