کلمن یخ مسافرتی چرخدار | خرید انواع کلمن پلاستیکی در ایران

کلمن‌های پلاستیکی مسافرتی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که قصد دارند محصولی را برای خود داشته باشند که بتواند در تمامی طول سفر نوشیدنی‌ها را خنک نگه داشته و همچنین بتوانید از مواد غذایی نیز محافظت کند. موضوع مهم در رابطه با کلمن پلاستیکی مسافرتی این است که شما می توانید آن‌ها را در انواع مختلفی از مدل‌ها مشاهده کنید. یکی از پر طرفدار ترین مدل‌های کلمن پلاستیکی مسافرتی، نوع یخچالی چرخدار آن است که طرفداران بسیاری را نیز برای خود به همراه دارد. در این مطلب همراه هیراد پلاست باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات پیرامون این مدل کلمن پلاستیکی مسافرتی بپردازیم.

کلمن پلاستیکی مسافرتی یخچالی

این که بتوانید در سفرها نوشیدنی خنک به همراه یک یخچال کوچک داشته باشید می تواند گزینه فوق العاده ای باشد. از این رو کلمن پلاستیکی مسافرتی یخچالی اینجاست تا این نیاز را برطرف کند. این دسته از کلمن‌ها به همراه یک یخدان ارائه می شوند تا افراد بتوانند به راحتی از آن به عنوان یخچال استفاده کنند. نکته حائز اهمیت این است که شما خود می توانید یخ را به این بخش اضافه کرده و مقدار آن را نیز خودتان تعیین کنید.

از سویی دیگر، یخدان موجود در این کلمن به بیشتر خنک ماندن نوشیدنی‌ها نیز کمک می کند. این یعنی شما با خرید این دسته از کلمن‌ها با یک تیر دو نشان زده اید و بهترین محصول را برای خود خریداری کرده اید. کلمن مسافرتی یخچالی در انواع طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی تا به امروز تولید شده است تا تمامی افراد بتوانند با توجه به سلیقه خود اقدام به خرید این دسته از کلمن‌ها کنند.

جالب است بدانید که اکثر کلمن پلاستیکی که بدنه پلاستیکی آن‌ها از مواد بازیافتی تهیه شده است، از سال 2010، از پلی اتیلن ترفتالات (PET) ساخته شده اند که سازمان غذا و داروی جهان صد در صد استفاده از آن را بی خطر می داند. کلمن‌های پلاستیکی مسافرتی یخچالی ارزان، راحت، سبک وزن و نشکن هستند. حتی نکته جذاب تر این است که این کلمن‌ها قابلیت بازیافت دارند. این یعنی شما با خرید کلمن‌های پلاستیکی یخچالی علاوه بر این که خود را از شر بطری‌های پلاستیکی آب گران قیمت خلاص می کنید، محصولی را خریداری می کنید که برای طبیعت مفید بوده و با چرخه بازیافت به محصولی کاربردی تر تبدیل خواهد شد.

کلمن پلاستیکی مسافرتی یخچالی

کلمن پلاستیکی مسافرتی چرخدار

به صورت کلی، کلمن‌ها وزن بسیار کمی را برای خود به همراه دارند. علت این موضوع نیز همان طور که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم، ساخت آن از توسط پلی اتیلن ترفتالات است. این محصل باعث می شود کلمن‌های پلاستیکی وزن بسیار کمی را با خود به همراه داشته باشند.

اما، زمانی که کلمن با محتویات داخلی پر است قطعا دیگر به عنوان یک ماده سبک وزن معرفی نمی شود. کلمن‌های پلاستیکی مسافرتی چرخدار به این علت طراحی و روانه بازار شده اند که بتوانند حمل را آسان تر کرده و مشکلی را برای افراد به وجود نیاورند.

به صورت کلی، کلمن زمانی که با آب یا هر مدل نوشیدنی دیگر پر شود به طبع وزن بالایی را برای خود به همراه دارد. از سویی دیگر زمانی که کلمن دارای یخچال نیز باشد، محتویات داخل یخدان می تواند وزن کلمن را به خودی خود چندین برابر افزایش دهد. از این رو چرخ‌ها در کلمن‌ها تعبیه می شوند تا افراد بتوانند به کمک آن‌ها به راحتی کلمن‌ها را حرکت داده و حمل را برای افراد راحت تر کنند.

پس اگر بخواهیم به دیگر مزیت خرید کلمن مسافرتی یخچالی چرخدار اشاره ای داشته باشیم، می توانیم بگوییم که این دسته از کلمن‌ها به دلیل چرخ‌هایی که دارند این امکان را به افراد می دهند که حتی کودکان نیز بتوانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند. بست‌هایی که در چرخ‌های این کلمن قرار داده شده است باعث می شود به هنگام ایستادن چرخ‌ها قفل شده و از تکان خوردن کلمن جلوگیری شود.

کلمن پلاستیکی مسافرتی چرخدار

خرید عمده کلمن پلاستیکی مسافرتی

اگر در حوزه فروش کلمن پلاستیکی مسافرتی به فعالیت می پردازید و قصد دارید خرید عمده آن را انجام دهید، هیراد پلاست بهترین انتخاب برای شما عزیزان است. شما می توانید به راحتی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست اقدام به خرید عمده کلمن پلاستیکی مسافرتی کنید.

خرید از فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست با ارزان ترین قیمت انجام می شود و علت پایین بودن قیمت‌ها نیز در این فروشگاه، حذف واسطه ها می باشد. هیراد پلاست با حذف تمامی واسطه ها و فروش کلمن‌ها به صورت مستقیم توانسته مشتریان بسیاری را برای خود به همراه داشته باشد.

کافیست تنها انتخاب کنید که قرار است از کدام مدل از کلمن‌های پلاستیکی مسافرتی خریداری کنید و سپس با توجه به نیاز خود در تعداد عمده این محصول را برای خود خریداری کرده و در محل مورد نظر خود دریافت کنید. مزایای استفاده از فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای خرید عمده کلمن پلاستیکی مسافرتی این است که شما نیازی ندارید ساعت‌ها وقت خود را صرف مراجعه به فروشگاه و یافتن محصول مورد نظر خود کنید و سپس با قیمتی بالا آن را خریداری کنید. هیراد پلاست در هزینه های شما و همچنین وقتتان صرفه جویی را به عمل می آورد.

خرید عمده کلمن پلاستیکی مسافرتی

فروش کلمن پلاستیکی مسافرتی در تهران

فروش کلمن پلاستیکی مسافرتی در تهران نیز مانند خرید آن همواره از رونق بسیار بالایی برخوردار بوده است. هیراد پلاست با عرضه محصولات درجه یک پلاستیکی توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین فروشندگان معرفی کند.

شما می توانید به راحتی کلمن پلاستیکی مسافرتی خود را از طریق هیراد پلاست با قیمتی بسیار عالی خریداری کنید. همچنین اگر به عنوان یک تولید کننده در این زمینه فعال هستید، می توانید محصولات خود را از طریق هیراد پلاست برای فروش عرضه کنید تا سود بسیاری از فروش خود دریافت کنید.

فروش کلمن پلاستیکی مسافرتی در تهران

هیراد پلاست، بهترین فروشنده کلمن پلاستیکی مسافرتی یخچالی چرخدار

همان طور که در این مطلب اشاره کردیم، به دلیل این که حمل کلمن راحت تر باشد و در مسافرت بتوانید در کنار کلمن یخچالی را نیز به همراه داشته باشید، کلمن پلاستیکی مسافرتی یخچالی چرخدار توسط هیراد پلاست عرضه می شود تا شما بتوانید با خرید آن، نیاز خود را به این موارد برطرف کنید.

هیراد پلاست، بهترین فروشنده کلمن پلاستیکی مسافرتی یخچالی چرخدار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما